Tulay09 Bebeğim 2 aylık göbek deliği de kırmızı bir şişlik var içinde de kurumuş akıntı vardı sizinkiler nasıl foto atar mısınız
Ssssraa Çevresi kırmızıysa doktora görünmesi gerek diye biliyorum. Şişlik bizde de var ama bizimki göbek fıtığı ondan dolayı