Hatay31 Aranızda sezeryan doğum sonrası adet olmayan var mı ?? kızım 8,5 aylık emziriyorum ve hâlâ adet olmadım. Lohusa kanamam da öyle çok olmadı 6,7 günde bitmişti kendimi şiş şiş patlayacak gibi hissediyorum yaa🥺🥺
Adtmoms Hatay31 ayyy bende aynı durumdayım bebeğim 6 aylık olmak üzere adet olamadım. Kendimi çok şiş ve hararetli hissediyorum sürekli terliyorum sanki menapoza girmiş gibiyim. Sanki olsam rahatlayacak gibiyim
Fstk Hatay31 bende doğum sonrası kanama pek az olmadi ama damla damla uzadı da uzadı. Ertesi az hafif bir adet oldum. İkinci ay yine oldum. 2 hafta sonra yine oldum ve devam ediyor. Baya yoğun . Normalde 28 günden sasmazdi. Ve bu kadar olduğumu hatırlamıyorum hiç. Ben de emziriyorum.
aslansmomm Hatay31 valla bende 5 ay sonra oldum resmen balon gibi söndüm tüm şişliğim gitti, az daha sabır baya olmuş yakındır olmanız bence
Hatay31 Merveenuur16 yaa doktora gitmeyi düşünüyorum artık adet söktürücü falan verir mi acaba ? Adet olmamanız kg vermenize de engel miydi
Bir_prens_bir_prenses Merveenuur16 ilk okurken lekelenme oldu mu direk kanama şeklinde mi oldu acaba?
Selin1234 Kullanici5138 benim bu 3.dogumum diger ikisinde hemen adet olmuştum kitkim çıktıktan sonra ama bunda olmadım boş verdim gitti
Selin1234 Hatay31 en iyisi kafaya takmamak normalde bende kafaya takıyorum strese giriyordum boş verdim gitti
buketcapkin Ben de 6.ayimda oldum ama kesintisiz 25 gün sürdü hala devam ediyor çok yoğun değil o yüzden uzadığını düşünüyorum ama yine de hoş değil. Şişkinlik konusunda çok haklısınız ben yeni yenj biraz rahatladigimi hissediyorum
Hatay31 buketcapkin her an patlayacak gibiyim yemek dahi yemesem var o şişkinlik kg da veremiyorum kaldım öyle
Elfvli Hatay31 ilk sezeryan da 9. Ayda oldum. Simdi kizim 5 aylik olacak henüz olmadım. Bende bekliyorum ne zaman olurum diye.