Merhaba,
Eylül ayında sezeryan ile doğum yaptım. Ilk adetimi 16 Nisanda ikincisini 25 Mayısta oldum. Haziran ayında ise olmadım. Bebeğimi emziriyorum. Sizdede bu sekilde duzensizlik olmus muydu? Emziren annelerde normal karşilanabiliyormus bildigim kadariyla ama yinede doktora gitmelimiyim? Yoksa duzelir mi?