Merhaba, kolik olma ihtimaline karşı bize çook iyi gelen birkaç şey tavsiye etmek istiyorum. Benim kızımda ağlama krizleri 25 günlükken başladı 45. güne kadar devam etti. YouTube da kolik bebek ayak masajı var bisiklet sürme hareketleri olan o masaj bizim için hayat kurtarıcıydı her yaptığımızda kızım birçok kez alttan gaz çıkarıp rahatlıyordu. Önce korkuyorduk yaparken ama korkacak bir şey olmadığını kolik aileleri ile konuşarak ve kızımın her yaptığımızda çok hoşuna gittiğini görerek yaptık. Hala arasıra gazı olduğunu düşündüğümüzde yapıyoruz ve gaz çıkarıyor. Ama bu bisiklet sürme hareketleri mutlaka kalça ultrasonunu yapıp herhangi bir sıkıntı olmadığını öğrendikten sonra yapılmalı. Diğer iyi gelen şey sıcağa yakın banyoydu. Hiç üşenmeyin bi 10-15 dakika banyo yaptırın mayışıp uyuyorlar. Diğer hayat kurtarıcımız ise fön makinasıydı. Kriz anlarında elimi karnına koyup yanında olduğumu hissettirip konuşup sonra fön makinasını açıyordum(bir anda açılırsa korkabilir sesten) Nurse Harveys damlası da günde iki defa 20 damla verdik ve işe yaradığını hissettim. Kendim de rezene ve kimyon çayı içtim. Karnına ısıtıp ısıtıp kiraz çekirdekleri koydum. Ben bu taktikleri bebeğin kolikliğinin 10. gününde öğrendim bize çok iyi geldi ama hep keşke daha önce söyleyen olsaydı da deneseydim dedim çünkü kolik zamanlarında çok yıpranıp ağladım. Umarım sizin bebekte de işe yarar 🙏