SeninAnnenBirMelektiYavrm Kızlar şimdi bebeklere güneş kremi kullanıyoruz ya peki bu güneş kremini akşam yatarken bebeklerin cildinden nasıl temizliyorsunuz? Çünkü kaldığı zaman ciltte deformasyona sebep olacağını düşünmüyorum. Çocuklar için uygun temizleyici tavsiyesi olanlar var mi acaba ?
Beyza_momss SeninAnnenBirMelektiYavrm yıkıyorum sürdüğüm yerleri duş aldırmıyorum çünkü yatmiyo genelde gündüz yıkıyorum krem surdugumde de elini kollarını yüzünü yikiyorum temizleme pamuğu ile de siliyorum
Kubrasolmmaz SeninAnnenBirMelektiYavrm duş aldırıyorum doğal kullandığım için zararı minimuma iniyordur diye düşünüyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm Lenavegeceninannesi sadece sabun o kalıntıyı çıkarmıyor makyaj gibi düşünün
2bebislianni Mustela kullanıyorum ben valla prka cıkarken sürüyorum gelincede normal elini yıkıyorm yüzünü yıkıyorum o kdar detaylıda temizlemiyorum sonuçta etkisi gidiyor zaten
Beyza_momss SeninAnnenBirMelektiYavrm şampuanı ile az bişey köpük yapıp sürüyorum ufak çaplı duş gibi bişey oluyo zaten
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SeninAnnenBirMelektiYavrm Normal bir banyo ya da el yüz yıkama bitti gitti. Ciltten kalıntı temizlemek gerekiyorsa zararlı işte hiç sürme o zaman emiliyor sonuçta cildinde kalıntısı kalmıyordu bilr.
Beyza_momss SeninAnnenBirMelektiYavrm derisini kaziycak halim yok ya 🤷 sürmesemde ayri olay bembeyaz tenli bebe yanık oluşur ben kendim bile sürüyorum bakkala bile çıkıyorsam yazın alerjik beyaz tenli cildim hemen yanmış gibi kizariyo
2bebislianni SeninAnnenBirMelektiYavrm e napcaz kesemi atcaz çocuğa her seferinde içeriği temiz ürünler sıkıntı olmaz bu kadar derinlemesine temizlemenin bi mantığı yok
Ikrazumra19 SeninAnnenBirMelektiYavrm napcaz her dus mu alcaklar yada ne bilim kese mi aticaz zaten icerigi temiz bulup kullanmaya calisiyoruz
Lenavegeceninannesi Vallahı ben dodal içerikli kullanıyorum senelerdir o yuzden kalıntının aza indiği için yeterli görüyorum kısmen sebamed, farması, ınıcıa bıde bıopedıa kullanıyorum