Kubratmr canim benim mw şüphesiyle hastanede yattigimda belimden sivi almislardi.Beyin omurilik sivisi.O sivi bira azalinca kafa ici basinci azaldigi icin bas agrisi oluyormus.deli oldum o agridan net 2 hafta cok kotuydu basim.Agri gibi de degil kafamda tonlarca yük varmis gibi beynim uyusuk gibiydi Allahimm.sonra geciyor ama biraz sabretmek gerekiyor.Gecer senin de meraklanma.Sebebini biliyorsun onu kafana takmamaya calis psikolojin etkilenmesin.💕