Merhaba kızlar. Bebeğim şuan 32 günlük normalde gaz problemi pek çekmiyoruz bebeğim kendi gazını kendi çıkarabiliyor (şu anda bile 🤣) fakat gaz problemi yaşadığı saatler var gece yatmadan önce ve sabah erken saatlerde. Onu da yarım saat 45 dakika kadar uğraşıyor öyle çıkarabiliyor. Az önce nurse harveys aldım. Eczacı günde 3 kez 5’er damla dedi ama burda okuduğum kadarıyla 15-20 damla kullanan var. O nasıl oluyor acaba?? Ben ne yapmalıyım?? Taze anneyim bilgilendirirseniz çok sevinirim 🥰