Furkaninannesi Kızlar merkezi kömürle ısınan bir apartmanda bi daire kömür almıyor yada parasını vermiyorsa bu dairede kömür yakılmaya devam ediliyor mu
Zeynep_Eren18 Furkaninannesi Alınıyor diye biliyorum kayınvalidemgilinde öyle apart yöneticisi mahkemeye veririz demişler toplantıda ama merkezi olduğu için yanar diye biliyorum yöneticiniz ne karar veriyor acaba