Kızlar merhaba 8.5 aylık bebeğim var bugün başlayan burun akıntısı ve hapşırıktan nezle olduğunu anladım enerjisi yerinde kırgınlığı ateşi yok fakat burun akıntısı ve hafif tıkalı olması çok rahatsız ediyor şuan uyuyor ama hafif uyanıklık durumunda rahat nefes alamadığı için ağlıyor sirkeli çorap giydirdim başka da bişi aklıma gelmiyor şuan başka ne yapabilirim