Merhaba kızlar
Doğum yapalı 4ay olmak üzere fakat doğumdan sonra ödem sorunum oluştu tuzlu yememe rağmen ayaklarımda ödem oluşuyor bileklerim şişiyor ve aşırı ağrı yapıyor aynı şekilde sürekli emzirirken eğilmekten dolayı boynumda da şişlik mevcut bu durumu yaşayan var mı aranızda nasıl bir yol izlediniz bunun için doktora gidilir mi yoksa zamanla geçer mi ?