Yelda35 Kızlar çocuğu teknolojiye uzak olup geç konuşan var mı? 22 aylık anne, baba, dede, hadi, mama diyor
Benisahtesevme2 Yelda35 şarkı dınlıyoruz oğlumla beraber 22 aylık ve baba abba mama hoppa dıyor yanı bır gec konuşan oğlum var oysa kıtaplar okuruz sosyalız dışarda herkese el sallar gıder öpücük atar ama konuşmak ıstemıyor resmen 🤪
Ebrararin Yelda35 kızım 21 aylık TV çizgi film bakiyo sdc anne baba mama kalk tut ditti yok görüşürüz dede mam.bebisss ciciş güzeller korktum su çikolata ciş kuş hav miyav meee meme süt tabi bunları kendi diliyle soyluyor soyleywmediklwrini elleriyle anlatiyir daha aklıma gelenler bunlar çizgi filmde eller kollar bütün hareketleri yapmaya çalışıyor
YeniAnneIstanbul Yelda35 ben bu hafta kontrole gittim dr. Bu aylarda 6-10 kelime arasi kelimesi varsa yeterli simdilik dedi. Bende merak ediyordum
Yelda35 Benisahtesevme2 benim ki de öyle 🤦🏼♀️ Burası beni çok ürkütüyor doktora götürmek istemiyorum direk otizim diyorlar.
Benisahtesevme2 Yelda35 otızm le alakası yok konuşmamanın ya takma kafana çocukta farklı bır durum gözlemlemediysen
Denizanasi92 Yelda35 hiç alakası yok korkmayın görümcemin oğlu 2 buçuk yaşında herşeye iiiii diyordu sonra birden konusmaya basladı hiç bir sorunu yok bazı cocuk uyanıklığından kendini yormuyor hiç nasıl olsa annem anlıyor diyor. Biraz anlamıyor gibi yapmaya çalışın kendini zorlasın
Duyulurum NaimeYilmaz Naime hanım sizin daha önce forumda konuşma için önerdiğiniz kitaplar vardı ya da kitap değil miydi farklı bir şey miydi hatırlayamıyorum onları tekrar paylaşabilir misiniz?
Yelda35 Ebrararin ben karşı değilim zaten izlemesine ama burada böyle işte izletmeyin bilmem ne diyenler var karşıt bir kesim ondan sordum canım. Erkek çocuklar daha geç konuşuyor sanırım
Ebrararin Yelda35 aynen canım kızlarn cene daha aktif 😀 bende karsi değilim akşama kadar izlemiyor sonuçta
Merakliannecik Ben de izletmiyorum. Ama sürekli karşısında papağan gibi tekrarlıyorum. İnan kırmızı kelimesini gün içinde belki 300 kere kullanıyorum. ayna karşısına geçip abarta abarta söylemeye çalışsana. Yavaş tane tane ve sürekli söylemek gerekiyormuş
Benisahtesevme2 Merakliannecik yapıyorum bende hepsını ama nayn olay çocukta bıtıyor ıstemesı heves etmesı lazım benımkı hareketlerle herseyı anlatıyor sakız ıstedıgınde ağzını sakız cıgner gıbı yapıyor dusun😀
balporsuguu Yelda35 22 aylik anne,babs,mama,cis,dede gibi kelimeleri var.Cumle hic yok,kendi dilinde konusuyor ama anlamiyoruz.😊
YeniAnneIstanbul Yelda35 amin insallah hepimizin bebeklerine 🙏 ama bence problem yok gelisimi diger turlu iyi gidiyorsa rutin kontrolerde yine sorarsin doktora