yagmur_ceylin Mmerhaba arkadaşlar Perşembe günü doğum yaptım 3.bebegim ve yarım anestezi oldum diğer iki bebeğimde birini genel birini yarım oldum ama bu şekilde olmamıştı şuan belimde resmen ignenin acısını hissediyorum hala belim çok ağrıyor böyle olan oldu mu?
Laydaren yagmur_ceylin Eğer kendinizi iğne vurulurken çok kastıysanız olma ihtimali yüksek bir durum. Ayrıca bel ağrısı spinal anestezinin komplikasyonları arasında bulunuyor. Gözünüz aydın, sağlıkla büyüsün bebeğiniz.
Aylinberberoglu yagmur_ceylin 9 ay oldu doğum yapalı hala iğne vurulan yer ağrıyor belimi toplayamıyorum ağrıdan berbt bi his
FHKK yagmur_ceylin 2. Sezeryenı oldum aynı belden iğne vuruldu hiç öyle acı çekmedim. Siz kandinizi çok mu kastınız acaba ?
Lina_2021a yagmur_ceylin benim sadece iğne yeri değil göğüs kafesim ve belim okadar ağrodu ki ağlıyordum hep ama 6. Aydan sonra geçti elhamdulillah
yagmur_ceylin Lina_2021a bende aynıyım göğüs kafesim aşırı ağrıyor bebek çıkarken bastirdiklari nokta ezilmiş gibi ayni