Kizlar daha önceden de post açtım defalarca gazla alakalı oğlum 36 günlük ve kolik ağlama krizleri gün içinde çok fazla 5 6 saat durmadan agladigi oluyor doktor ilk basta sab simplex ve biogaia yi vermişti ama ölçüsünü söylemedi eczaneden de sab simplex 4 sefer 6 damla verebilirsinz demisler biogaia zaten tek sefer 5 damla. Ben o şekilde kullandım hiç fayda etmedi bugün sab simplexi yine 4 sefer ancak her seferde 10 damla kullandım bebegim çok iyiydi diğer günlere göre aşırı ağlaması olmadi acaba az mı geliyordu ki doktoruma sordum biraz önce cevap da vermedi bu şekilde kullansam ağır gelir mi var mi bu aralıkta kullanan?