Deletedmom_49 Kızlar molfix külot bez kullanıyorum normalde. Baby turco külot bezde indirim var ikincisi 1 TL olan. Ondan da stoklamak istiyorum. Nasıl sizce? Hiç olmadı gündüz bezi yapayım diyorum. Gece sızdırıyor mu ? Lastik izi pişik durumu nasil
2626 Deletedmom_49 külot bezini kullanmadık ama cırtcıtlı bezini kullandık sleepy ile aynı kalite her şeyi birebir aynı bence gece boyunca altını değiştirmiyorum uzun süre altında kalıyor bez asla sızdırma yapmıyor bende aldım indirimden daha öncede denemek amaçlı almıştım memnun kaldım
2girlsandasonsmother Deletedmom_49 sizdirmiyor lastik izi yapmiyor yumusacik kizim 13 aylik dogdugundan beri kullaniyorum baby turcoyu
ArdicEge Deletedmom_49 sleepy siparislerim gelene kadar marketten baby turco külot bez alip denemistim sleepy siparislerimi iptsl ettim baby turcoya geçtim🙈 ben cok sevdim bezi hiç sızdırmadı izde yapmadı. Ama cırtlısını begenmedim iz yapiyor, külot bezi bence baya basarılı 🫶🏻
Mehmetasaf_21 Ben 1senedir kulanıyorum ondan önce molfix kulandım hiç memenun kalmadım hep dışına çıkardı ama baby turco harika diye bilirim almanı tavsiye edrim
Deletedmom_49 Mehmetasaf_21 gece sızdırma olayı oluyor mu? Bir de karnında lastik izi bacaklarda falan?
Mehmetasaf_21 Deletedmom_49 hiç bişekilde sızdırmıyor canım benim oğlum 2 yaşında akşam 9da bağlarım sabah 11de kalkar değiştirin asla o kadar saat kalmasına rağmen sizdirmaz
EkiminAnnesi Deletedmom_49 sızdırma ben yaşadım bazen bez dolu olmuyor ama bel lastiklerinden sızdırmıştı. Hani çok doldu da taştı diyemezdim. Ama genel olarak memnundum. Sadece kirli bezi yırtıp toparlayabilmekte başarılı olamadım 😂 bantı bez kadar iyi sarıp bantlayamıyorum bez dağınık kalıyor 😂 ben de stokladım ayrıca 🌸
Deletedmom_49 Yagmuurr gece 10 saat kalıyor altında. Bez dayanabilir mi en önemlisi pişik lastik izi falan yapıyor mu
Yagmuurr Deletedmom_49 Bende akşam 11 de temiz bez takıyorum sabah 7 de falan alıyorum hiç sızdırma pişik veya iz yapmıyor
EkiminAnnesi Deletedmom_49 yani birkaç defa yapmıştı genel olarak yapmıyor ama ben çok önceden bantlı bez almıştım hala bitmedi ama yine külot bez sipariş verdim
Argar ArdicEge ben şu an cirtli bezde 4 numara kullanıyorum oğlumun bacakları biraz tombul kulot bez denemek istiyorum bir beden büyük mu almak gerekiyor acaba @2girlsandasonsmother
2girlsandasonsmother Argar ben ayni beden aldim 5 kullaniyordum kulot bezde de 5 aldim bir sıkıntı yasamadım