Zeyas211 750 gram almıştı benimki sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde 500-1000 gram arası alım bekleriz dedi çocuk doktorumuz. Yenidoğan yoğun bakım uzmanı bir doktor hanımdan da emzirme danışmanlığı aldım o da aynı şekilde yeterli buldu. İkinci ayda 1100 gram aldı mama ile beslenseydi miktarı azalt derdik dedi kendisi. Her bebek bir değil her anne bir değil lütfen kıyaslama yapmayın 20 günde 500 gram ayda 750 gram yapar ki tıpta yeterli kabul edilen değerler arasında. Yine de en doğru yorumu doktorunuz yapar onun yönlendirmesine göre hareket edin bence 😊