Ahmtefe11 Görümcem bugün kan verdi e nabız dan sonucuna bakın dediler biz baktık da anlayamadik ya biz değer Beta-hCG değer normal 0.200 mIU/ml sizce hamilelik varmı
Merakliannecik Hayır hamile değil canım değer çok düşük. 5 ve üzerinde tekrar istenir 5 altında ise gebelik yoktur
Prenseslergibiydim Hamile değil canım 5 ve üstü rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 💝 doktora görünmesinde fayda var dış gebelik veya kimyasal gebelik olabilir ✨