Anneler bebeğim de böyle birşey yoktu 2 gündür geceleri özellikle uykuya dalacağı an bi ağlamak krizi geliyor böyle bi yer ağrıyor gibi ama ağrısa gece neden sadece birde sünnet olalı 20 gün oldu her hangi bişey ondan mıdır ağladığı gibi de kafasını elliyorum ateşlenmiş acaba dişlerden mi çözemedim ya