Kızlar bebeğim 5 aylık kaka tahlilinde dizanteri çıktı. Antibiyotik başladık bugün 8 günümüz. Biraz önce kanlı kaka yaptı.2 gün daha kullanacağız antibiyotiği .
Artık geçmesi gerekmez miydi? Canım çok sıkkın 🥺 aynı durumda olanlar süreç nasıl oldu acaba ?