YagizES evet kullanıyorum hamilton marka çok da memnunum. Ama terleyince vs bir de iki saatte bir tazelemek gerekiyor elden etkisi hemen geçiyor zaten ben çıkmıyorum genelde Haziran Eylül arası korkulu rüyam sıcağı da hiç sevmiyorum düğünümü nisan da yaptım bebek de kışın doğsun istiyordum şubatta doğdu 😂