[silindi] Merhaba, kızım haftaya 2 aylık olacak, bugün 3 numara bez kullanmaya başladık. Fıyatlar yükselmeden bez stoğu yapmak istiyorum, siz hangi numaradan stok yapmamı öneriyorsunuz? Yani sizce en çok hangi numara kullanılır? 3 mü 4 mü?
S_x_w [silindi] bebeğim gelişimine göre değişiyor..kilosu iyiyse ve kilo alımı düzenliyse çabuk küçülecektir..benim kızım ilk 1 sene hızlı büyüdü..7-8 aylık 6 no kullanıyordu 3ve 4 no yu çok az kullandık mesela..şuan 1.5 yaşında hala 6 no da artık kilo alımı çok yavaş hatta yok
Deletedmom0099 [silindi] 4 numarayı 1 yıl kullandık, bende stok yaptım 1000 tane ve en çok 4 almıstım iyi ki de almışım. ben 75 kurustan stokladım şuan tanesi 2 küsür lira molfix
Alparslan616161 [silindi] 4 bence bende 3 aylık olck bebeğim 4 numara kullanyrm büyük geliyor ama ii yani en azından sıkmıyor