Ben kuru dut, kuru üzüm, kuru kayısı, kuru incir kaynatiyorum hoşaf yapıyorum. Çok iyi süt yapıyor ve sütü tatlandirdigini düşünüyorum. Öğle yemeklerinde tüketiyorum o gün gogsum akşama taş gibi oluyor. Şekere de gerek kalmıyor meyveler tatlı olduğu için. Ve yaz aylarında serin serin çok güzel oluyor. Mutlaka tavsiye ederim