Anneler, doğum yaptığımdan beri iki el bileğim inanılmaz şiddetli ağrıyor uzun süreler bebişi emzirmekten ve taşımaktan sanırım. Son bir haftadır iki baş parmağım geriye doğru dönüyor böyle yerinden çıkıyor da geri oturuyor gibi. Hatta geçen hafta sonu dışarda bir döndü parmak 5-6 dk hareket ettiremedim müthiş bir ağrı, o esnada eşim kasada işlem yaptırıyor çocukta mızmıza başladı mı oof hüngür hüngür ağladım kimseyi gözüm görmedi. Eşim şok oldu ağrı eşiğim yüksektir ağlamam onu endişelendirdi, etraftaki insanlar seferber oldu, neyse ki geçti. Şimdi bebekle ilgileniyorum elimi kolumu saracaklar diye doktora gitmeyi erteliyorum 😒 Var mı böyle bişi yaşayan?