Ebrar_kusum benim kızım 2 yaşına bir hafta kala çiş kala söylemeye başladı. Ama gece 3 yaşına yaklaşırken bıraktım. O dönemde hamileydim, hiç gece kalkacak halim yoktu. Birkaç kere takmadan uyuttum ama çişini yakalayamadım. Sonra da uğraşmadım. Doğumdan bir süre sonra baktım gece çişi gelince kendi bir mıroldanıyor fln. O zaman bıraktım geceyi de. Ama hala yattıktan 2 saat sonra çişe kaldırıyorum. Yoksa kendi uyanamıyor bazen. Bir de gece kendi uyanıyor bir kere de.