10 senelik Philips marka keratin özellikli çok memnun kaldığım düzleştiricim var bugün fişe taktım sigorta attı asagıdan hemde korkuyorum bir daha fişini takmaya acaba değiştirme zamanım mı geldi ne yapmalıyım kızlar güzeldi ama dümdüz yapıyordu saçımı önümüz bayram ona çok ihtiyacım da var :(