Kızlar merhaba, bebeğimin afedersiniz kusmugu süt gibi değilde lor peynir gibi kusuyor ara ara. (Sağlıklı kusmuk nasıl olur bilmiyorum) Bu şekilde kustugunda da çok fazla bu bahsettiğim gibi peynirimsi çıkarıyor. Havalar, evim çok sıcak çorap yada uzun giyemiyorum kendim. Çevremdeki insanlarda Bennden kaynaklandığını, sütümü usuttugumu bu yüzden bebeğimin usudugunu ve kusmugunun bu yüzden bu şekilde olduğunu söylüyorlar. Kendimi suçlu hissediyorum gerçekten memedeki süt bu yüzden üşür mü yada bebek bundan etkilenir mi