Newmama 2 aylıkken yaptırdım bende cok rahat ettım sadece lokal anestezi yaparken agladı bırde uyusukluk gecmeye baslayınca agladı ilk 2-3 gun fitil verdim rahat uyudu sonrasında hıc bı sıkıntı yaşamadık çok şükür şimdi 10 gün oldu kremleri ve kantaronyagı döktüm ve iyileşti bebekken yaptırmak daha mantıklı 👍