Daha 24 günlük aynı bizde öyleyiz
Ama doktorum kolik demedi ,demiyor
Doğdu ilk bir hafta iyiydi sonra hep bi gaz sorunu
Gazını çıkardığı halde ıkınmaktan morarıyor çocuğum
Sürekli emmek istiyor kilo alımı çok iyi şükürler olsun ama ben bittim
En son sütteki laktozu vücudu sindiremiyor dedi doktorum damla verdi ilk gün iyiydi sonra yine aynı oldu
Ne uyku var ne uslu bi bebek olup yerinde durma kucaktan ayrıldığı an uyanıp ıkınıp ağlıyor