berhilka bizim doğduğu gibi hastanede Aptamil istediler , hiç araştırma fırsatımız olmadı o an lazım diye. Sonra araştırınca onun çok gaz yaptığını öğrendik kullananlardan. Hipp ve SMA tavsiye etti herkes. Sma aldık şuan ikinci kutudayiz gazı normal oluyor aşırı gaz sancıları olmadı şimdiye kadar ama Aptamil için hep gaz yaptığını duyduk.