balbebekannesi01 Bebeğim doğurduğundan beri mememi tutmadı mecbur mama verdik sütümü de sağıp veriyorum. Bazen emiyor ama çoğu zaman tutmuyor yine. Çok üzülüyorum nama ile beslenmenin olumsuzlukları neler arkadaşlar? Bilimsel olarak??
Dondurmalikahve balbebekannesi01 Sütünüz hala vara sağıp verebilirsiniz. Bende 1 yaşına yaklaşana kadar çoğunlukla mama içmişim bi sorunum yok şükür 😊😊
Iscan balbebekannesi01 mamayla büyüy n biri olarak gayet sağlıklıyım bebeğimde mama içiyor sadece çok şukur öyle sık sık da hasta olmuyor gayety sağlıklı
balyanak53 balbebekannesi01 Aynen benim kızım gibi korkmayın üstelik geç prematüre bebek ona rağmen şükürler olsun çok iyi mama kullanmayıp sadece anne sütü ile beslenen ama bağışıklığı çok dusuk olan bebekler var. Annem kardeşimi 4 yasına kadar emzirdi ama hep hastalanır
kirmizibasliklikiz_ balbebekannesi01 ay bende buna ayar oluyorum. Bir sey olmuyor bacim rahat ol. Mamayla beslenen de buyuyor saglikla buyuyor. Kendine dert etme
Iscan balbebekannesi01 siz rahat olun zaten ek gıdayada başlıyacak yapacak bişeyimiz yok sonuçta çok şükür ki mama diye birşey var sağlıklı buyuyor bebeklerimiz oda olmasaydı ne yapardık ❤️