Asyaayaz1 ben kesin öyle olcam yani ilaç icmezsem kesinlikle tatilim zehir olacak 15 ine kadar oldum oldum yoksa 16 sında hemen ilaca başlıyorum 19 unda tatil başlıyor çünkü şu ara hep ileri atiyor nedense bir kez bir hafta adetim gecikti geçen ay bu ay iki gün ileri attı 9 dan 15 ine kaadar ilerledi yine iki üç gün ileri atsa kesin 17-18 inde olcam yani bendeki şans aylardır 7-9 unda olan adetim son iki aydır muhteşem sekilde bu kadar ileri attı 😤😤