Merhabalar, yeğenim aslan doğacakken yengeç doğmaya karar verdi yola çıkmış geliyormus😔 Kardeşimin eşi su an 33+5 haftalık hamile, dun aksam suyu gelmis ama dogum sancilari henuz yok. Suyu tamamen bitmedigi ve anne karninda gecen her gun cok kiymetli olduğu için hastanede yatis verdiler doğumu biraz da olsa geciktirmeye calisiyorlar. Ama maksimum 3gun icinde doğması gerekiyormus enfeksiyon kapmaması ve suyun azligi sebebiyle.. Ama eli kulağinda her anda gelebilir. Henuz cok kucuk, ailecek şokta ve çok uzgunuz. Bu haftalarda doğum yapan güzel anneler benimle hastene surecini, premature bakımını, neler yapmamiz gerektiğiyle ilgili deneyimlerini paylaşabilirlerse çok sevinirim. Kendimizi hazirlayabilmek adına🙏🏻 Şimdiden çok teşekkür ederim🌸