Benim oğlum da 3buçuk yaşında, konuşması çok iyiydi bütün gün konuşan susmayan bir çocuk hala öyle çok konuşuyor ama 3-4 gündür Ç ye Ş, C ye J demeye başladı.
Çok-Şok
Gidecem-Gidejem
Babacım-Babajım
Çekiç-Şekiç
Dudaklarını büze büze bu şekilde konuşuyor. Düzeltince genelde doğrusunu söylüyor ama kendini unutup konuştu mu bu şekilde konuşuyor. Birinden duydu taklit mi etmeye başladı başla birşey mi var anlamdım, endişelendim