Merhaba anneler nasılsıniz?
Oğlum 3 yaşında, tuvalet eğitimini yaklaşık 2,5 yas civari tamamladik ancak kendisi alerjik bir cocuk oldugu icin kabiz olmaya cok yatkin ve zaman zaman kabiz olup tuvalet yapma korkusu yaşadığı oldu. Hatta bir sefer kabizlik sonrası makat çatlağı nedeniyle tuvalet tutmaya başladı ve beze döndü malesef. Bu dönemde zaten kardeşi de olduğu icin bu da psikolojik bir etken oldu. Her şeyin üst uste gelmesiyle, şuan yeniden kakasını beze yapmak istiyor ve tutuyor. 2 gun oldu kaka yapmayali, cok geliyor ancak tutuyor, oturunca kaçıyor geri. Yeniden bez takmak istemiyorum. Lavman yap kurtul gibi düşünsem de eger alternatif bir yöntem bilen ve bu sorunu yaşayan varsa dinlemek denemek isterim daha sağlıklı olmasi açısından