Uyandığında ağlamaya başlıyor ama öyle böyle değil dudak büzerek iç çeke çeke durmaksızın ağlıyor son 2-3 gündür böyle ondan önce hiç böyle bişey olmazdı nedenini düşünüyorum aklıma bişeyde gelmiyor dişlerinde kabarıklık falan da yok sizce ne oluyor olabilir