Konunuz hakkında yorum yapamayacağım ama yorum yapanlara lafım var.Geçen bir sayfada kadın 3,5 yaşında çocuğumun tuvalet eğitimi yok kreşler alır mı diyor.Altta bir sürü yadırgayan negatif yorumlar ne zamana öğreteceksiniz pardoooon diye yorumlar.İnsanın bulunduğu durumu bilmeden ne sorunu var görmeden ne güzel yargılama kötü yorum yapma.Kafanıza takmayın kötü yorumları umarım bir şeyi yoktur 🙏 güzel haberler alırsınız