Anne_92 kızıma 13 aylıkken sorulan sorular, yanıtlayabilir misiniz?
ismine bakar mı?
göz teması kurar mı?
işaret parmağıyla işaret eder mi?
çıngırağı kavrayıp sallayabiliyor mu?
2 küçük küp verilse, elden ele geçirme var mı, küpleri birbirine vurma var mı?
kuru üzüm verilse, kıskaç hareketi var mı? kavrama, ele alma var mı?
desteksiz oturma var mı? emekleyip daha sonra kendi kendine oturma var mı?
koltuklara tutunarak kalkma var mı? 10 saniye tutunmadan ayakta durma var mı? istediği objelere koluyla veya parmak uçlarıyla uzanarak alma isteme var mı?
agulama, kendine ait dil, dede baba mama gibi heceler var mı?
istediği bir nesneyi ağlamadan da çabalayarak gösterme var mı?
ce-e yaptığınızda elleriyle yüzünüzü açmaya çalışır mı?