Merhaba kızlar. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. 1 yaşındaki kızım istediği her şeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor. Sinirlerim bozuldu artık. Bu huyunu yenmeye çalışıyorum alışkanlık olmasın diye. Bu sefer daha çok ağlıyor. İçim parçalanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Ayrıca bu aralar inanılmaz iştahsız. Sebeplerini anlayamadım. Aynı durumu yaşayan anneler lütfen tavsiyelerde bulunur musunuz? Nasıl başa çıkıyorsunuz ya da bu süreci nasıl atlattınız? Mızmız olmayan kızım bu aralar iyice mızmız oldu. Allak bullak oldum ben de 😞