Deletedmom133 Aynen öyle ya zaten 43 gün sürdü ped takmaktan bıkmıştım tam dedim oh bitti tekrar başladı o bitti bir daha kanama oldu. Bir süre adeti anlayamazsın düzensiz kanamalar olabilir demişti zaten doktorum ama böyle beklemiyordum. Bir de 2. Adeti de görünce spiral taktıracağım o bakımdan ilkini erken görmem de iyi oldu aslında ama bende adet kanı içeriye de kaçıyor ve karın boşluğuna yapışarak orda bir süre sonra kistleşiyor adet bittikten sonra da çektiğim sancı cabası yani o yüzden 6 ay görmüyorsun falan demişlerdi sevinmiştim bende ama işte 3. Ayımda gördüm. Herkesin farklı farklı 1 sene bile görmeyen varmış valla.