Selda03 Arkadaşlar netira göz damlası kullananlar, tek doz kullanımlık tüplerde miydi yoksa 5 mllik şişe halinde miydi ilacınız?
ssari1903 Selda03 şişedeydi günde 3 kez kullandık çok faydası oldu hatta 1 buçuk günde geçiriyor enfeksiyonsa. Benim bebeğim gep dikkat ederim ama gözü memenin altınd kalınca olur
Maideee Selda03 evet çok şükür mikrop kapmışti gözleri şişenin hepsini kullandık zaten içinde çok az var sabah öğle akşam her göze ikişer Damla şeklinde 7 buçuk aylık