Bebeğim 2 aylık oturtmuyorum bu konuda çok hassasım bugün görümcem geldi 13 yaşında kucağına almak istedi aldı normalde oturtmadıgımı bilir ama mutfağa geçtim 15 dk sonra içeri geçtim baktım kızımı oturtmuş hemen uyardım ama çok korktum suan hala acaba birsey olmuş mudur diye kendimi yiyorum siZce birsey olmuş mudur :( bu konuda çok pimpirikliyim :(