Geçmiş olsun, benim kızım da 1 aylıkken ana kucağından düşmüştü ama bişey olmamıştı. Hareketlerini gözlemleyin anormallık varsa götürürsünüz. Ben dönmeye başladığından beri salıncakta emniyet kemeri takıyorum muhakkak, yerde çarşafın üstüne veya oyun halısına koyuyorum. Arkamı dönmemle dönmesi bir oluyor 🙄