mavera95 Kızlar merhaba yeni doğum yapmış arkadaşıma tatlı yapacağım ama ne tatlısı yapmakta kararsızım sizce ne yapsam
Papatya2636 mavera95 şerbetli tatlı olabilir sütlü tatlı belki gaz yapar bebişe ☺️Revani browni kalburabastı yada milföy tatlısı ha bide Revzine diye bir tatlı var tadı harika onada bakabilirsiniz
RobinScherbatsky mavera95 ne güzel arkadaşsınız 🌸 genelde sütlaç önerirler hafif olduğu süt de yapıyo diyolar ne kadar doğru bilemiyorum
Yeniklasor mavera95 istiridye tatlısı yapmıştım ben içinde tahin oluyo ve şerbetli olduğu için süt yapıyo😊
Buuycu mavera95 Tatlı değil ama Atom kurabiyede olabilir bir arkadaşımda bana yapmıştı içi bol incirli