Ssssraa ama bu çok erken normalde bende korktum 4 aylık çıkaracak diye bi dr sorduk 4 aylık çıkarım bebeklerin dişini bile çekiyoruz neredeyse çok erken demişti yani bence sizin ki dişse eğer çok çok erken kötü bsey olacağından değil ama yine bi dr gösterin bence belki çıkarsa onuda çekerler ☺️