Merhaba herkese 🌸
Kızım çiş yapacağı zaman bezini tutuyor ve bazen çiş diyor.
Bezini ara ara çıkardığım zamanlarda çiş yapıyor ve bakıyor çiş diyor.
Sizce bezi bırakmak İçin hazır mı ?
Güvenli bağlanma içinde sorum şu kızım 2 yaş 1 aylık.
Ve ben ortamdayken beni çok aramaz herkesle konuşur muhabbet etmeye çalışır.
Tanımadığı kimselerle de iletişim kurmaya çalışıyor.
Ben çalışıyorum yaklaşık 1 yıldır kayınvalidem kızıma bakıyor.
Bu süreçte tüm mahalle aslında köy gibi herkes birbirini tanır. Çoğu da akraba herkese gidiyor kızım.
Bizim burda parka götürdüğüm de insanları garipsemiyor.
Çok beni arayan bir çocuk değil. İlk başlarda çok ağlardı gitmek istemezdi.
Sizce durum nasıl ? Teşekkürler 🙏🏻