Deletedmom_32 Kızım 5.5 aylık dışarıdan hiç birşey vermedim fakat artık doymuyor gibi hissediyorum iki memeyi verince anca doyuyor tadımlar doktor önerisi ile mi oluyor yoksa kendim başlamalımıyım siz nasıl yaptınız ☺️
Deletedmom_58 Deletedmom_32 ben önce yoğurt ile başladım sonra sebze meyve derken onlar bitince denediğim sebzelerden çorba yaptım meyve püreleri maması öyle yaptım
Arasbeyinannesi Deletedmom_32 ben ilk 3 gün kuralıyla verdım herseyi sebze meyve yoğurt diye ama kaynanam yemek sularından baslamıs vermeye ilk 😂😂😂😂😂
Sakilli Deletedmom_32 doktor kontrolü ile 5.5 aylıkken başladık 3 gün kuralı biz enginar kabak patates sırasıyla başladık önce sebzeler sonra meyveler bizimki alerjik olduğu için yoğurt tadımi yapmadik
bombacimulayim Doktorumuzun yönlendirmesi ile başladım. Kilo alımına ve gelişimine göre bazen erken de başlatılabiliyor ama doktorun söylemesi lazım bunu. Biz tam 6. Ayda patates ile başladık
Deletedmom_58 Deletedmom_32 🤣🤣🤣o zaman başlığı kaynanalar ek gıdaya nasıl başlamış diye açmak lazım 🤣🤣
bombacimulayim Deletedmom_32 evet ilk patatesle başladım . İlk gün bir çay kaşığı ikinci gün bir tatlı kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı verdim . Sonra sırasıyla havuç ve kabak tattırdım. Yoğurdu ve meyveleri en son verdim.
Deletedmom_58 Deletedmom_32 zaten doyumluk yemiyolar ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün iki diye artırdım
bombacimulayim Deletedmom_32 kabak sevmedi hala da yemez. Ama ilk başlarda yemek yemek ona tuhaf geldiği için istekliydi şimdi 14 aylık pek isteği yok gibi😀
Deletedmom_32 Arasbeyinannesi ahaah aslında başlık bilerek öyle yazılıydı evet eskiler hep öyle yaparmış 😀