Kızım 5.5 aylık şuan ilk üç ay herşey çok iyiydi takı 4 aylık olana kadar solu emmeyi bıraktı istediğim pozisyon olsun emmiyor uykuluyken bile anlıyor.ve 4. Ayda belirgin ölçüde emmeyi azalttı bibkac gece hiç uyanmadı emmek için ve sağ göğsüm mastit oldu o zamandan beri azalmıştı ama sorun olmuyordu.. iki gündür tam uyku vakti emiyor süt gelmiyor aç uyumuyo üç saat falan geçiyor süt geliyor.dun gece zorla aç uyudu bugün sabah sorun olmadı ama öğlen 3 te uyuyacakti emip süt gelmedi az önce uyudu anca süt geldi noldu anlamadım bı anda bu arada solu sagiyorum sağı emdiği için sagmiyirum yaklaşık iki saatte bir emiyo gecede emiyo ama böyle oldu sütüm mü gidiyor acaba ya😔😔