Fatma23 Kızlar ben yeniyim burda, 5 günlük bir bebeğim var ilk iki gün sütüm az geldiği için hiç emmedi nerdeyse, şimdi de her 2 saatte bir kendiliğinden kalkıyor emziriyorum ama çişini yapmıyor, acaba az mı emziriyorum? Veya doymuyor mu
Bostancemel Fatma23 ilk 40 gün doymada kaka kriterdir 3 kere 1 tl büyüklüğünde kaka yapıyosa doyuyodur 40 günden sonra 24 saatte 250 gr çişli bez doluyosa doyuyodur gündüzleri saat başı geceleri en geç 2 saatt de bir emzirin ayrıca her istediğinde
sehrengiz_8 Bostancemel ilk gün 40 gün kaka kriteri kim demiş bilmiyorum ama asla doğru bir bilgi değil doğru olmayan bilgileri gerçek gibi paylaşmayın. Anne sütü ile beslenen bir bebek ortalama 10 güne kadar kaka yapmayabilir. İlk aylarda ve sonraki aylarda dahil olmak üzere temel kriter çişli bez sayısıdır. Oğlum 5-6 güne bir kaka yapıyordu ve ayda ortalama 1500 gram alıyordu. Günde o kadar kaka yaptığı hiç olmadı. Doktorumuz da anne sütü yağlı ise çiş sayısı çok kaka az olur 10 güne kadar yapmaması bile normal dendi. Lütfen gerçeği olmayan bilgiyi paylaşmayın. Özellikle emin olmadığınız bir bilgiyi günde en az dört çişli bez alıyorsan doyuyordur. Ama sadece bir kere çiş yaptı değiştireyim değil üç dört kere üst üste çiş yapmış gibi bir bez değişiminden bahsediyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm Bostancemel 3 kere 1 tl büyüklüğünde kaka yapıyosa doyuyodur Böyle birşey yok ya ilk defa sizden duyuyorum kim dedi bunu? Benim oğlum 3 4 günde bir kaka yapardı ama gayette güzel kilo alırdı. Yanlış bilgi
Vgc sehrengiz_8 merhaba mesela emzirdim, emzirme sonrası temiz beze epey çiş yapmış olması mı lazım bazen saeı çizgi yarı yarıya mavi oluyor bez çok ağır olmasa da çiş yaptığı belli oluyor emin olamıyorum
Kadrasln Benimde bebeğim 5 günlük doyup doymadığını anlamıyorum sütüm bence yeterli ama çiş çok fazla yapmıyo sizce doyuyomudur. Doktora sorduk normal dedi ama çiş çok az yapıyo
Vgc sehrengiz_8 1 aylık canım meme reddimiz de var gün içinde 2 kere beni emdiyse 3 kere de istemiyor böyle böyle geldik bu zamana kadar ama daha ne kadar devam edebilirim bilmiyorum çok yorucu şırınga ile veriyorum ama biberondan farkı yok
sehrengiz_8 Vgc kaşık biberon var canım bir de onla dene kaşık biberon da meme reddi yapmıyor ve kullanımı daha kolay. Aylık kilo alımı da iyi ise sütün yetiyordur. Bazen bebekler başka sebeplerden de huzursuzlanıp ağlayabiliyor. Herkes geçti o süreçten ben de sen gibi doymadığını düşünüp oturup ağlıyordum
Vgc sehrengiz_8 1 aydır şırınga ile besliyorum canım yine de aktif olarak meme almıyor bazen alıyor bazen almıyor yoruldum ben de artık şırınga ile 60 cc vermek çok uzun oluyor biberondan bir farkı yok. Çalışan insanım 2 ay sonra işe döneceğim mecbur biberon alacak diye biberon vermeye başladım 2 gündür sütümü sağıp veriyorum zor bir süreç olacak belli ki