Melek_20 38 günlük bebeğim var, 2 haftadır pişiği geçmedi, travazol, hametan, sudocrem, bepantol, hemazinc kullandım hiç geçmesi daha da ilerleme oldu, başka ne kullanabilirim ya da ne yapabilirim, aranızda böyle pişiği geçiren var mı ?
2021_asel Melek_20 Kremleri sur orası ıslak kalmasın kurusun altı açıkkalsın hava almaya da ihtiyacı var
Limonlusu Melek_20 poposunu yıka saç kurutma makşnası ile kurut ve hava alsın iyice kuru olduğundan emin ol. Pişiği ne şekilde? Tek bir krem kullan kızarıklık ise hametan sivilce gibi ise travazol sür sadece. Yaz ayı böyle geçiyor ne yazık ki. Bol bol kuru kalması lazım.
Minnommmm Melek_20 en iyi benim bebekde johnsons baby yagi ise yaradi ayni sekilde bende ne kremler surdum hep kizariklik vardi bu yagi surdum ne kizariklik kaldi ne bi sey cocukda rahatladi