minikkusuuummm- Meryemlinam ben 6 aylıkken oturtmaya baslattım.(kucak hariç) 6 bucuk aylıkken tamamen desteksiz oturmaya geçti.
Gokbed Meryemlinam suan 4.5 aylik desteksiz oturtmuyorum Kucagimda tutarak oturtuyorum 6. Ayda oturtmaya baslayin diyolar desteksiz
Melekadar Şuan dört aylık kucağımda oturuyor ara ara oturuyorum kendisi oturmak istiyor başını kaldırıyor resmen
FatmaKrbkl Meryemlinam oplum prematüre doğdu, düzeltilmiş 5 aylıkken falan başladık destekle oturtmaya 15 aylıkken desteksiz oturdu sağolsun 😂
Ferdibusra7 Oğlum 4 ay 10 günlük yeni yeni oturtuyorum yanlarına yastık koyuyorum kafasını kaldırıyor çok mutlu oluyor oturduğu zaman 🤩