Kızlar ben ilk anneliğimi yaşıyorum, hamileliğim zor geçti. Benim rahim’de bebek tutunamıyormus rahim ağzı genişliği var dedi Doktorum 3. Ayım da içerken dikiş atıldı bebek tutunabilsin diye. Serklaj’lı gebelik diyorlar buna bilen bilir. Neyse ben doğumdan sonra kontrole gittiğim de eşim doktoruma sordu, bundan sonra ki gebelikte mi böyle olacak? diye. Doktorum da evet her gebeliğinde aynı sıkıntıyı yaşayacak vücut yapısı bu dedi, O gün çok ağlamıştım hatta, hala da üzülürüm. 2. Cocuk hayalim çok uzakta. Acaba gerçekten aynı sıkıntıları Yaşar mıyım? Benim gibi olupta 2. Bebeğini doğuran var mı? Çok merak ediyorum 😒